Ερωτικο

Κλασσικό

Την πέτυχα στο δρόμο για το φαρμακείο –
Είχε ξεμείνει από ταμπόν –
Κι είχε τα μαλλιά της πιασμένα πίσω
Και φόραγε ένα σαλβάρι χίπικο,
Σαν κι αυτά που πουλάνε στην Ηφαίστου,
Μα κείνο ήταν απ’ αλλού.
Τα μάτια της τα κόκκινα είχανε χαθεί
Μέσα στα πρόσωπα του δρόμου
Και παρ’ όλ’ αυτά εκείνη έλαμπε,
Και σ’ όλούς χαμογελούσε,
Και μόνο εμένα έκανε πως δεν με είδε.
-αχ αγάπη μου γλυκιά-
Την άρπαξα απ’ το χέρι και την έσυρα,
Της έβαλα στο στόμα ένα τσιγάρο για να σκάσει,
Την κάθισα σ’ ένα παγκάκι και της τ’ άναψα,
Την κοίταξα στα μάτια,
Μα γύρισε το βλέμμα της αλλού.
-αχ μωράκι ζαχαρένιο-
Πήγα να της πιάσω λίγο την κουβέντα,
Και είδα πως δεν είχα τίποτα να πώ,
Και λίγο κόμπλαρα και ήμουν και κλασμένος.
Της έδωσα ένα ποίημα να διαβάσει,
Ένα απ’ αυτά τα σιχαμένα,
Που μόνο για αίματα και ξύπνια πτώματα μιλάνε,
Κι αφού το διάβασε καλά δυο τρεις φορές,
Να είναι σίγουρη πως το καταλαβαίνει,
Ξίνισε τα μούτρα της και είπε,
Δε μ’ αρέσει.
-αχ καρδούλα μου όμορφη-
Της λέω έτσι μου χεις κάνει το μυαλό,
Έτσι φρικτό και μπερδεμένο,
Και απάνταει,
Και τι να κάνω;
-αχ άνοιξη μου ανθόσπαρτη-
Της λέω έλα μαζί μου,
Έλα να φύγουμε από δω,
Να τ’ αφήσουμε όλα πίσω,
Να πάρουμε ένα πλοίο και να σαλπάρουμε στον ωκεανό,
Να μπαρκάρουμε στο πιο απόμερο νησί,
στην πιο άδεια παραλία,
Και να χτίσουμε στην άμμο κάστρα σαν παιδιά.
Και μετά έλα και πέσε στο κρεβάτι μου,
Που μόλις άλλαξα και τα σεντόνια,
Και πλέον είναι καθαρά.
Και είπε όχι,
Έχω δουλειά και έχω αργήσει,
Κι έφτυσε το τσιγάρο κι έφυγε σαν ξωτικό.
-αχ νεραιδάκι μου τρελό-
Κι εγώ σαν τον μαλάκα έμεινα εκεί,
Να βλαστημάω τη ζωή μου,
Και να μετανιώνω που τελικά δεν μπόρεσα να της το πω,
Πως είναι μια καριόλα.
-αχ έρωτα μου δύσκολε-

Σχολιάστε

