Συμφωνια με το Διαβολο

Κλασσικό

Θα τανε δε θα τανε μεσάνυχτα
Κι είχα μόλις γυρίσει από του Τζιμ,
Κι ήμουνα τάπα από τα ξύδια –
Πίναμε απ’ τις δέκα το πρωί.
Ανοίγω την πόρτα στο διαμέρισμα,
Πετάω το μπουφάν στον καναπέ,
Κάθομαι να στρίψω ένα τσιγάρο
Και τότε εμφανίζεται μπροστά μου.
Ήταν ψηλός, πολύ ψηλός,
ίσα με τρία μέτρα,
Και το δέρμα του ήταν κόκκινο
Σαν αίμα περιόδου.
Η μύτη του τεράστια,
Σαν του Βασίλη Παπακωνσταντίνου,
Και τα πόδια του λεπτά και τριχωτά,
Σα να τανε κατσικοπόδαρα.
Στο χέρι του κρατούσε τρίαινα
Και δυο κέρατα τρυπούσαν το τριγωνικό σκουφί του,
Δυο κέρατα πανίψηλα,
Θα φτάνανε μέχρι το ταβάνι.
Μου λέει,
Το όνομα μου ειν Βελζεβούλ,
Γνωστός κι ως Άρχοντας του Σκότους,
Κι απαντώ,
Να σε κεράσω έναν μπάφο;
Μου λέει όχι,
Είμαι δω για ένα ντιλ,
Κάποιος δαίμων μου πε πως με γυρεύεις.
Α ναι, λέω και χτυπώ το μετωπό μου,
Δεν το πιστεύω πως το ξέχασα.
Λοιπόν, το όλο θέμα είναι απλό,
Πάει να μου ξεκαθαρίσει.
Κάνω τη χάρη που η καρδιά σου επιθυμά,
Και για λίγο καιρό σου κλέβω την ψυχή σου.
Ρωτώ αυτή η χάρη που ζητώ,
Πόσο θα μου κοστίσει;
Δεκαπέντε χρονάκια μόνο, αυτό είν όλο κι όλο,
Και με το ΦΠΑ βάλε άλλα δυο τρία –
Αυτή η εφορία μας έχει πια γαμήσει,
Δεν πάει πλέον άλλο.
Δεκαπεντέ χρονάκια είναι καλά,
Σκέφτομαι μέσα από τα δόντια.
Απλώνω το χέρι μου και πιάνω το δικό του –
Ένα χέρι τριχωτό, ιδρωμένο, σιχαμένο –
Και το σφίγγω δυνατά, όσο πιο δυνατά μπορούσα,
Κι ο Βελβεζεβούλ έγινε καπνός,
Έγινε ένα με τ’ αναφτό τσιγάρο,
Και με μιας το πέος μου εξαφανίστηκε,
Και πλέον ήμουν λεύτερος.

2 thoughts on “Συμφωνια με το Διαβολο

Σχολιάστε

