Μια παρεα απο τραβελια

Κλασσικό

Μια παρέα από τραβέλια άνοιξε την πόρτα του σπιτιού μου
Κι ήρθαν όλες μέσα.
Καθίσαν στο σαλόνι σταυροπόδι
Και κακαρίζοντας με τις ψιλές βραχνές φωνές τους
Ανάψανε τσιγάρα λάιτ,
Και μια,
Η πιο ψηλή και πλαδερή,
Με μάτια μαύρα πίσσα κι ένα αχνό μουστάκι,
Εφηβικό,
Γύρισε και μου φώναξε:
Εϊ, εσύ με τα ωραία μάτια,
Εσύ που τόσο περίεργα μιλάς,
Δε θα μας κεράσεις για να πιούμε;
Κι εγώ έτρεξα στην κουζίνα μου,
Κάπως ντροπιασμένος που δεν το σκέφτηκα από πριν,
Και γέμισα τα ποτήρια τους με πάγο και ουίσκι,
Και τα βαλα σ’ ένα δίσκο και τους τα φερα,
Τ’ άφησα ήσυχα απάνω στο τραπέζι.
Απλώσαν τις χοντρές χερούκλες τους,
Τα νύχια όλα παρδαλά βαμμένα,
Και γελώντας ακόμα δυνατά,
Αρπάξαν τα ουίσκια
Και τα φέρανε στα χείλια τους,
Τα κατεβάσαν κάτω.
Η ψηλή και πλαδερή ήρθε και κάθισε δίπλα μου,
Μου έπιασε το χέρι,
Το δικό της κρύο και τριχωτό,
Εβρώμαγε τσιγάρο,
Κι έγω τότε τραβήχτηκα,
Κόλλησα στη δεξιά του καναπέ γωνία,
Κι έκανα πως χαμογελώ,
Για να κρύψω πως η φάτσα μου είχε λιγάκι κοκκινήσει.
Η ψηλή και πλαδερή με τη μελαχρινή περούκα
Γέλασε
Και κάρφωσε τα μάτια στα δικά μου,
Τα κάρφωσε σα να τανε πινέζες,
Σα να τανε καρφιά,
Σα τους ρουφιάνους το 40 με την κατοχή,
Σαν Εφιάλτης,
Κι εγώ μονάχα γύρισα το βλεμμά μου αλλού,
Κι είπα να μπω στης παρέας την κουβέντα.
Μα απ’ όλα όσα λέγανε,
Εγώ δεν καταλάβαινα ούτε λέξη,
Κι όταν τις ρώτησα πως βλέπουνε την αεκ,
Μου ρίξαν βλέμμα φθονερό,
Και τα χοντρά μουσούδια τους επέσαν κάτω,
Γυρίσαν στην κουβέντα τους που δεν κατανοούσα.
Κι έμεινα μόνος στη γωνιά εκνευρισμένος,
Κι η πλαδαρή ερχόταν όλο και πιο κοντά μου,
Και κατέβαζα απ’ το ουίσκι μου
Κι έστριβα κι άλλο τσιγάρο,
Και μέσα μου μόνο απόρραγα,
Γιατί όλα να ναι τόσο περίεργα,
Τόσο μεικτά και βαρετά σα να ναι όλα ενα,
Και τα πλάσματα που κρύφτηκαν πίσω από μια συκιά,
Γιατί είναι τόσο μα τόσο μπερδεμένα;

Σχολιάστε

