Στυτικες Δυσλειτουργιες

Κλασσικό

Προσπαθώ να γαμήσω δυο μέρες,
Μα δε σκληραίνω αρκετά,
Κι η πούτσα κρέμεται στα πόδια μισοκαυλωμένη,
Και δεν ξέρει αν θέλει άλλο να σκληρύνει,
Ή απλά να πέσει και να κοιμηθεί.
Το κοριτσάκι είναι καλό,
Λέει δεν την πειράζει και δε με κρίνει,
Μα το καταλαβαίνει άραγε,
Πόσο πληγώνεται το εγώ μου,
Και πόσο ολόκληρο το είναι μου,
Εξαρτάται απ’ το πουλί μου;
Το καταλαβαίνει πως το πουλί γαμιώντας δημιουργεί,
Πώς μέσα απ’ αυτό βγαίνει αλήθεια,
Βγαίνει γνώση και ζωή,
Πώς είναι των καιρών μας ο πιο άξιος καλλιτέχνης,
Και πώς δε γίνεται γαμώτο να μ’ εγκαταλείπει
Τα βράδια που πιο πολύ το έχω ανάγκη;

2 thoughts on “Στυτικες Δυσλειτουργιες

Σχολιάστε

