Ελα, τσαο

Κλασσικό

Έλα, άντε γαμήσου,
Βαρέθηκα,
Κι εδώ πέρα δεν τραβάω άλλο.
Έλα, δε θέλω να σε βλέπω,
Με κουράζεις,
Σε βαριέμαι,
Πέσε για ύπνο, άσε με.
Εγώ θέλω μονάχα το τσιγάρο να τελειώσω,
Να πιω και το ποτήρι το κρασί,
Ν’ άραξω, να ξαπλώσω,
Να ξεχάσω,
Να κοιμηθώ πάνω στο άδειο στρώμα,
Να ξυπνήσω και να ‘ναι ακόμα νύχτα.
Έλα, φύγε τώρα,
Δεν έμεινε και τίποτα να πουμέ,
Κι ούτως ή άλλως τόση ώρα μαλακίες λεγάμε.
Έλα, τράβα στο κρεβάτι σου,
Αφού η σιωπή πια σ’ ενοχλεί,
Αφού οι ώρες που περνάνε σε βαραίνουν,
Αφού βαρέθηκες κι εσύ.
Εγώ θέλω μονάχα το σακίδιο να πάρω,
Να το γεμίσω μ’ ο,τι έχω,
Να φτιάξω κι ένα φραπεδάκι σε θερμός,
Και να φύγω,
Να βρω κι εγώ το δρόμο μου,
Να χαθώ.
Έλα, ήρθε η ώρα,
Το τραίνο δε θα με περιμένει,
Κι έχω πάλι αργήσει ρε γαμώτο.
Έλα, άντε γεια,
Τα λέμε,
Ίσως,
Κάποτε…

Σχολιάστε

