Νυχτα Χαρμανας

Κλασσικό

Ο Σατανάς ξέμεινε από καπνό
Κι ήρθε για να μου κάνει τράκα,
Μα είχα ξεμείνει και εγώ,
Και τελικά αράξαμε χαρμάνηδες
Και ήπιαμε μπυρίτσα.
Ρε μάγκα μου, μου είπε,
Πώς τα κατάφερα,
Ολόκληρος Άρχοντας του Σκότους,
Βελζεβούλ κανονικός,
Και να μην έχω ένα τσιγάρο;
Άραξε πίσω διάολε,
Και μην το συλλογιέσαι,
Μια γαμημένη νύχτα είναι κι αυτή,
Και όπου να ναι θα περάσει,
Κι αύριο πρωί με την αυγή,
Θα πάμε στο περίπτερο,
Κι επιτέλους θα φτιαχτούμε.
Μα ο κερατάς δε με περίμενε,
Σηκώθηκε να φύγει,
Και μ’ άφησε μονάχο μου να σκέφτομαι,
Στην κόλαση πόσο να πάνε τα τσιγάρα;

Σχολιάστε

