Ψυχοανασκοπηση Εν Συντομια ΙΙ

Κλασσικό

Στο μυαλό μου –
Στα αυλάκια του εγκεφάλου μου –
Κυκλοφορούν αδέσποτες
Σαράντα σαρανταποδαρούσες!
Σέρνουν τα πόδια τους αργά,
Τριγυρνάνε σ’ όλα τα περίεργα κέντρα,
Με τους περίεργους ηθοποιούς,
Τα φρικιά,
Και κάποιες ξεπεσμένες μπάντες,
Και με κρίνουνε.
Εσύ, μου λένε,
Που ήσουν όταν έπρεπε να σουν εδώ,
Γιατί έμεινες όταν σου λέγαμε να φύγεις;
Εσύ, το συνεχίζουν,
Γιατί δεν άκουγες όταν σου το παμε πως πρέπει να ακούσεις,
Γιατί δε διάλεγες τότε που ήξερες πως έχεις την επιλογή;
Κι εγώ κλείνω τ’ αυτιά μου,
Και τρέχω στους γυμνούς διαδρόμους,
Και πιάνω μια μυγοσκοτώστρα ηλεκτρική,
Και τρέχω για να τις τσακίσω.
Και κυνηγάω σαν τρελός,
Από δωμάτιο σε δωμάτιο,
Κι από νευρώνα σε νευρώνα,
Μα όλο μου ξεφεύγουνε,
Ποτέ μου δεν τις έχω πιάσει.
Και ξαφνικά όλα γυρνούν ανάποδα,
Όλα γυρνούν κι αλλάζουν,
Κι εγώ μεταμορφώνομαι σε μηρμυγκάκι θλιβερό,
Που το πολύ να ναι δυο πόντους,
Και τα έντομα σε μηρμυγκοφάγους, μαλλιαρούς,
Μ’ αστεία προβοσκίδα.
Και τρέχω, τότε, τρέχω να κρυφτώ,
Τους ίδιους διάδρομους περνάω,
Τους γυμνούς,
Τους φοβισμένους,
Τα ίδια κέντρα, τα φρικτά,
Κι οι ξεπεσμένοι ηθοποιοί
Πάνε να με πατήσουν.
Μα κάποια στιγμή φτάνω στη φωλιά,
Μια σιχαμένη μαυρή τρύπα,
Και βουτώ, μακροβουτώ,
Και χάνομαι στη δίνη και χάνω τη συνείδηση,
Κουτρουβαλώ σε ρόλερ κόστερ,
Και σκάω στον πάτο μ’ ένα ΓΝΤΟΥΠ!
Κι εδώ ευτυχώς είναι σκοτεινά
Και δεν βλέπω κανέναν.

Σχολιάστε

