Σημειωσεις απο μια μισοπλημμυρισμενη σκηνη

Κλασσικό

Πλέω μέσα σε μια
Νάυλον κινούμενη σκηνή,
Αγορασμένη από μαγαζί
Με είδη κάμπινγκ,
Και κατεβαίνω το ποτάμι
Απ’ το βουνό
Μέχρι τη θάλασσα.
Κρυώνω λίγο
Και προσπαθώ να βρω
Ένα στεγνό φούτερ.
Δεν τα καταφέρνω,
Και αντ’ αυτού,
Βγάζω να στρίψω ένα μονόφυλλο.
Ο αέρας φυσά
Μέσα απ’ τη σίτα της σκηνής μου
Και παίρνει μαζί του
Καπνό, παπάδια και χαρτάκια.
Μένω με τη τζιβάνα
Στο στόμα μου.
Τέλοσπαντων,
Αράζω και χαζεύω
Τα φύλλα που πέφτουν
Πάνω στο νερό
Και δημιουργούνε κυματάκια.
Ξαφνικά,
Ένα φύλλο γιγάντιο,
Τρομακτικό, ίσο με 10 μέτρα
Πάει να πέσει
Στο κεφάλι μου.
Κάνω μια μανούβρα
Επιδέξιου καπετάνιου του γλυκού νερού,
Και τ’ αποφεύγω,
Μα τα απόνερα που φέρνει,
Όπως σκάει στο νερό,
Γίνονται ολόκληρο τσουνάμι,
Και γυρνάνε τη σκηνή μου ανάποδα.
Πνίγομαι μες στο ποτάμι,
Και ψάχνω να βρω το φερμουάρ
Της σίτας,
Να τ’ ανοίξω και να βγω.
Μάταιος κόπος.
Η σκηνή τυλίγεται όλη πάνω μου,
Σα φίδι,
Και το νάυλον επιπλέει.
Είμαι σα μουμιοποιημένος φαραώ,
Για σάβανο έχω το κάλυμμα για τη βροχή,
Και πάω με τη ροή
Που κυλάει το ποτάμι.
Ελπίζω μόνο,
Όταν ξεβραστώ στη θάλασσα,
Να πάρει χαμπάρι κανένας ψαράς,
Να ρθει,
Να με μαζέψει.

Σχολιάστε

