Μα ποιος λεει σ αγαπω χωρις ψηφοφορια – Δ.Ρ.

Κλασσικό

Τώρα που άλλαξα στρατόπεδο
παρατηρώ σχεδόν βαριεστημένα τις ομοιότητες
με τους προηγούμενους
ω ναι
τα ίδια άτομα
οι ίδιες καρέκλες
οι ίδιες ιδέες.
Αναγκάζομαι καμιά φορά να κάνω τον έξυπνο
γιατί αλλιώς δεν περνάει η ώρα
δε βρέθηκε ένας καθηγητής φυσικής
να πει στους συντρόφους το συσχετισμό χρόνου
και ερριστικότητας;
μάλλον όχι.
η συντρόφισσα απέναντι
είναι ιδιαιτέρως ομορφούλα
βέβαια δε το ξέρει
και δεν το ξέρει
επειδή δεν ισχύει
απλά έχω καιρό να γαμήσω
ωστόσο
με έχει κερδίσει
γιατί λέει περισσότερες βλακείες απ’ όλους στις συνελεύσεις
και κρατάει ψηλά το δείχτη της αυθεντικότητας
εκτός απ’ τα γεννητικά μου όργανα.
Αλήθεια σας λέω πάντως,
δεν σκοπεύω να κάνω τίποτα μαζί της
παρά μόνο να αλλάξω το λεωφορείο που παίρνω για να μην την πετύχω ξανά
και να μη χρειαστεί να κάνουμε παιδιά.
όχι ότι είμαι εναντίον των προφυλάξεων
απλά δε μου βγάζει τίποτα απ’ το οποίο να νιώθω απειλή.
Υποψιάζομαι βέβαια
ότι κάποτε
ήταν λίγο χίπισσα
ή λίγο αριστερή
αλλά δεν έχει σημασία
γιατί και εγώ κάποτε
έλεγα τις περισσότερες βλακείες στις συνελεύσεις.

Σχολιάστε

