Δεν ξερω ρε μαν, αλλα τον τελευταιο καιρο ολα γαμιουνται – Ανωνυμος

Κλασσικό

Δεν ξέρω ρε μαν, αλλά τον τελευταίο καιρό όλα γαμιούνται.
Όλοι όπως και γω κυνηγάνε το χαρτί. Γιατί
χωρίς χαρτί δε γίνεται τίποτα και το ξέρουμε
όλοι.. Ψάχνεις για δουλειά, μπαίνει το καλοκαίρι,
δίνεις βιογραφικά, σκατά.. Δυτικά, ανατολικά,
βόρεια, νότια, νομοί, λεκανοπέδια.. Αναμονή.
Τηλέφωνο δε χτυπάει.. Μάλλον δε σε θέλει κανείς
να δουλέψεις. Σε θέλουνε να κάθεσαι στο σπίτι,
στην πλατεία, στο πάρκο, στο πισι και να την περνάς
απλά.. Τα χάπια λέει τον τελευταίο καιρό πουλάνε
πολύ.. Χαχα, το σκέφτεσαι, το σκέφτομαι, θες
να κάνεις σατ νταουν για λίγο.. Είναι φτηνά
ρε, τελειώνει η φούντα και ο άλλος μου τη δίνει
με το δεκαπέ. ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΟ?? Ναι ρε, το φιλαράκι
μου.. Χαχα, ρε μαν δε μπορώ να βγω διαφορετικά,
μου λέει..
Το ξέρω ότι μ έχεις φτιάξει, αλλά αυτή τη φορά
δε μπορώ.. Και γω αντί να του τα χώσω, του λέω
καλά.. Φέρτα και θα τα βρούμε..
Ο ένας έχει τη θηλιά και μου λέει, μαλάκα το χω
σκεφτεί, θα τη βάλω πίσω απ’ την πόρτα κι όταν
ανοίξουνε να με βρούνε θα πέσω και θα με βρούνε
καθιστό.. Ναι ρε, να μη με βρούνε κρεμασμένο
πάνω στην πόρτα.. Χεχε, γελάει.. Ο άλλος λέει, όχι
ρε φίλε, δε φεύγω μόνος μου, θα πάρω και μερικά
μουνόπανα μαζί.. Κι αρχίζει να ρωτάει άμα
έχουμε κανέναν στο μυαλό μας..
Συμφωνώ μαζί του..
Η άλλη στην κοσμάρα της, λέει ότι τουλάχιστον
θέλει να τη γαμάνε στο τέλος, και ρωτάει
ποιός ψήνεται να κάνει την καλή..
Κρατιέμαι και δεν τα παίρνω τα κωλόχαπα,
προσπαθώ ακόμα να σκεφτώ μια καλή,
πως θα την κάνουμε, ποιοί θα ναι μέσα,
ποιοί έξω, ποιοί θα πάνε μέσα μετά και ποιοί
θα μείνουν έξω… ΕΣΤΩ ένα περίστροφο,
θα μας ήτανε χρήσιμο…
Καταρρέει το σκηνικό, σκέφτομαι
πάλι την κωλοδουλειά, την κωλοζωή και την
καλή ζωή που δε ζούμε.. Χαχα..
Η μικρή δε μου μιλάει, είναι αλλού λέει
τώρα.. Δε θέλει, λέει φοβάται μην ξανακολλήσει.
Οπότε αναγκαστικά πάω αλλού..
Τη γαμάω σα να τανε η άλλη, μου τη
θυμίζει λίγο.. Το μαύρο, η θολούρα, μερικά
δευτερόλεπτα μέχρι να δω ότι δεν
είναι πάλι.. Λέω δε γαμιέται και συνεχίζω,
τουλάχιστο να μας θυμούντε για κάτι καλό
άμα φύγουμε ή άμα μας ξαναδούν..
μήπως θέλει ένα χαρούμενο, αθλητικό άντρα
που να χει προοπτικές στη ζωή;;
Χαχα, ε, τι να σε κάνει, μου λέει, ρε
η γκόμενα άμα τη μία βαράς κατάθλιψη,
την άλλη παίρνεις τα βουνά και ζεις
στον κόσμο σου…
Εγώ λέω άραξε, το μωρό θα καταλάβει
κάποια στιγμή ποιόν θέλει να χει δίπλα
της, άμα είμαστε ακόμα εδώ.
Αυτό όμως με γαμάει, αυτή η διάρκεια
που ζούμε σα να χουμε μπροστά μας ολόκληρη
ζωή να τη χαιρόμαστε..
Ρε κορόιδα, σήμερα, αύριο, άντε και κανα δυό
χρόνια το βλέπω ακόμα.. Χαχα..
Σκάσε μαλάκα, μου λένε!
Φάε τίποτα και.. ηρέμησε..
… Δουλειά βρήκες;;..

Σχολιάστε

