Κτηνωδης Δυναμη

Κλασσικό

Απλώνω τη γλώσσα μου
σα να μαι ιγκουάνα
κι αρπάζω τη μύγα του καπιταλισμού,
και την καταπίνω αμάσητη.
Είμαι ένα μαρσιποφόρο,
καγκουρό σε Αυστραλιανές ερήμους
και στο μαρσιπό μου έχω κρυμμένο
τον τρίτο τόμο
απ’ το κεφάλαιο του Μαρξ.
Είμαι ένας αναρχικός ζωώδης,
πρωτογονιστής,
και στο σπήλαιο μου μέσα
χαράσω αλφάδια αντί για βούβαλους.
Είμαι της φύσεως ένα τέρας,
μικρό στο μάτι,
μα γιγάντιο αναλογικά,
με τα χιλιάδες ανθρώπινα μυρμήγκια
που τσαλαπατώ στο διάβα μου.
Είμαι φρικτός,
είμαι ένας μπαχάλακιας στα Εξάρχεια,
χαμογελώ όποτε βλέπω μάρμαρα σπασμένα,
και τα πνεμόνια μου φουσκώνουν
από την περηφάνια
όταν αντικρύζω κάδους σκουπιδιών
να καίγονται στους δρόμους.
Χέζω μες στα δάση
κι οι κουράδες μου έχουν μυρουδιά
νεκρού αντεπαναστάτη
που σαπίζει σε γκουλάγκ.
Μπορώ κι οσμίζομαι
το χάος και την καταστροφή
από τα χίλια μέτρα,
και σαν άγριο, πανέμορφο τσιτάχ,
τρέχω προς τα κει,
κι οι δρασκελισμοί μου είναι τεράστιοι,
κι είναι σαν να πετάω.
Είμαι ένα κτήνος,
στο κρεβάτι δαγκώνω με τα δόντια μου
την κλειτόριδα
και την τραβώ για να την ξεριζώσω.
Με τα γυμνά μου νύχια
σκάβω λάκους στα χωράφια
και πετάω μέσα τα κουφάρια
των μυριάδων δεξιών
που με μπουνιές έχω σκοτώσει.
Κι όταν πέφτω για ύπνο
και ροχαλίζω σα θεριό σε χειμερία νάρκη,
τότε βγαίνουν φοβισμένοι απ’ τις τρύπες τους
οι λίγοι που απ’ τα δόντια μου έχουν σωθεί
και μαζεύουνε χόρτα και καρπούς
για να τραφούνε.

Σχολιάστε

