Τροχαιο

Κλασσικό

Μαζεύω τα κομμάτια μου
Απ’ το δάπεδο
Ένα ένα.
Τα δόντια μου,
Τη μύτη μου,
Τα χείλη
Και το αριστερό αυτί μου.
Προσεκτικά τα πιάνω
Και τα τοποθετώ
Πίσω στη μούρη μου,
Μα δεν στέκονται καλά
Και ξαναπέφτουνε
Στο δρόμο.
Τα ξαναμαζεύω
Και τα χώνω στην τσέπη
Του μπουφάν
Να μην τα χάσω.
“Είσαι τυχερός φίλε,”
Μου λέει ο γιατρός,
“θα μπορούσες
Να χεις σπάσει καμιά μέση
Κι εμείς να κάναμε διακοπές
Στην Καραϊβική
Με τα λεφτά της θεραπείας σου.”
“Μην ανησυχείς,”
Του λέω,
“γιατρέ,
Με τα γκαφρά της μήνυσης
Θα σε στείλω στις Μπαχάμες.”
“Είσαι ωραίος ρε αδερφέ,
Πάρε λίγη μορφίνη.”
Ααααααχ!
Τι ωραία!

3 thoughts on “Τροχαιο

Σχολιάστε

