Ο Δρόμος για τις Ζίνες – Delta Raw

Κλασσικό

dsc00004

Θέλω
ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ
ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΞΩ
και να ξεράσω την καρδιά μου απ΄το στόμα
ενώ χιλιάδες λύκοι θα συντροφεύουν τις στιγμές μου
αλλά δε μπορώ
η πόλη είναι έτσι δομημένη
με τους στρατούς της παραταγμένους πάντα για μάχη
που για στρατιώτες της τελευταίας στιγμής
δεν μένει άλλη διέξοδο
απ’ το γαμήσι
το αλκοόλ
και τον αυτοτραυματισμό
σβήνω τσιγάρα πάνω μου
σβήνω κεριά πάνω μου
σβήνω καραμπίνες πάνω μου
σβήνω τη μίση πόλη πάνω μου
κι ακόμα δεν έχω ησυχάσει απ’ το βαθύ μίσος που βράζει πίσω απ’ το τρίξιμο των δοντιών μου
για τις αδικίες που έχουμε υποφέρει
οι φτωχοί πρώτα απ’ όλα
και οι υπόλοιποι φτωχοί έπειτα.
Θεέ μου αν είχα μια πυρηνική βόμβα θα την έριχνα για πλάκα
ακόμα κι αν έπρεπε να την ρίξω μπρος στα αρχίδια μου
κι ούτε με νοιάζουν οι επικείμενοι διαμελισμοί
γιατί δεν θυμάμαι να έζησα ποτέ και ολόκληρος
παρά μόνο ως χέρια, ως πόδια.
ως λίπος, ως νευρώνες, ως πούτσα, ως μεγάλη πούτσα, ως καβλωμένη πούτσα, ως μικρή πούτσα, ως πούτσα που πόναγε, ως πούτσα που δε σηκωνόταν, ως πούτσα που έπρεπε να φορέσει προφυλακτικό, ως πούτσα που δεν έπρεπε να φορέσει προφυλακτικό, γαμώτο μου βαρέθηκα να είμαι μια πούτσα και ένας τόνος από σκατά, θέλω να σκουπίσω τον κώλο μου με μετάξι απ’ τη βαθιά Ασία και να ευνουχίσω τον εαυτό μου με ένα μακρύ σπαθί σταυροφόρου, κατόπιν να πετάξω την πούτσα μου μισή στην κυβέρνηση, μισή στην πρώην μου «ΕΝΤΑΞΕΙ ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑΤΕ ΤΩΡΑ;» Θα ουρλιάξω.

Αλλά δε μπορώ να τα κάνω όλα αυτά
και έτσι ανοίγει
ο δρόμος
για τις βενζοδιαζεπίνες.

Σχολιάστε

