Μια Τζάζι βραδιά

Κλασσικό

jazzybradia1-2

Υπό τις μελωδίες μιας λίγο εξπεριμένταλ τζαζ,
Υπό τη λάμψη ενός αχνού φωτιστικού πάνω απ’ την κεφαλή μου,
Υπό την επήρεια μιας μικρής δόσης αμφεταμίνης
Και φυσικά και κάποιας νικοτίνης,
Κάθομαι στο φρικτό και βρωμερό γραφείο μου,
Μπρος στην τρομακτική κάτασπρη οθόνη
Να γράψω όλ’ αυτά που ακόμα δεν τα έζησα.
Ω,
Όλη η πόλη χαίρεται
Και πλέκει σκουφιά για το χειμώνα
Κι όλος ο κόσμος μεθυσμένος
Σκουντουφλά στα πεζοδρόμια
Και στ’ ακριβά αμάξια
Και τραγουδάει δυνατά,
Μα σε μια γλώσσα
Που εγώ δεν την καταλαβαίνω.
Στρατιώτες πηγαινόρχονται με τα όπλα τους στους ώμους,
Κλείνουν το μάτι σε όμορφες, λευκές μπατσίνες
Κι εκείνες σκύβουν το κεφάλι ντροπαλά
Και τους χαζογελάνε.
Οι τοίχοι μου ραγίζουνε
Κι απ’ τις ρωγμές αρχίζουν και κυλάνε
Ολόκληρα γαλόνια μπύρας
Μα και παγωμένου τσάι,
Γεμίζουν όλο το δωμάτιο,
Κι εγώ κολυμπάω μέσα τους
Κι ανοίγω το στόμα και τα πίνω,
Κι αυτά φτάνουν στο στομάχι μου
Και μ’ ένα ΜΠΑΜ εκρήγνυνται,
Λες κι ήταν εύφλεκτα οξέα.
Τρέχω να πάω στη χέστρα μου
Μα αυτή είναι κατειλημμένη,
Οπότε, αναγκαστικά,
Βγαίνω με το βρακί και τη φανέλα στο μπαλκόνι μου
Και ξερνάω στους από κάτω.
Αααχ, ανακουφίζομαι,
Γίνονται και πάλι όλα ωραία,
Μα δυστυχώς οι από κάτω αράζανε
Και τώρα τους ακούω να γκαρίζουν –
Ωχ, τους κακομοίρηδες,
Τους έκανα μουνί καπέλο!
Πηδώ μέσα στο σπίτι μου,
Κλειδώνω όλες τις πόρτες,
Και κάνω πως δεν είμαι εδώ,
Πως έφυγα και λείπω.
Οσμίζομαι οργή,
Βλέπω καπνούς να μπαίνουν απ’ τις χαραμάδες,
Ακούω τα βήματα στις σκάλες,
Και τώρα έξω από την πόρτα,
Στέκουν κι αρχίζουν και βαράνε.
Ντάπα Ντουπ και Ντάπα Ντουπ
“Θα σε γαμήσουμε” και τέτοια,
“Βγες ρε άμα είσαι άντρας,”
Μα εγώ ρούπι δεν κουνώ,
Τρελός είμαι να πάω;
Ε, και κάποια στιγμή
Κι αυτοί βαρέθηκαν και φεύγουνε,
Γυρνούν στο σπίτι τους να βγάλουνε τα ρούχα,
Να κάνουν κι ένα μπάνιο να ξεβρωμιστούν,
Κι εγώ, ντροπιασμένος κάπως σίγουρα,
Μα και λίγο σκανδαλιάρικα γελώντας,
Πηγαίνω στο κρεβάτι μου ήσυχος
Και πέφτω και κοιμάμαι.

Σχολιάστε

